Jump to content
News Ticker
  • Viskas apie baldus
  • Gamyba Medžiagos Idėjos Sprendimai

    Garantija ar NE


    Recommended Posts

    Sveiki kolegos baldininkai ir mieli lankytojai. Noriu užduoti man rūpimą klausimą, kuris manau aktualus visiems, kas dirba baldų srityje.

    Kadangi forume radau tik panašią temą, bet ne išsamią, tad norėčiau ją kiek pagvildenti. 

    Per kelis pastaruosius mėnesius, girdžiu ne be pirmą istoriją (turėjau ir pats panašią). Klientas pasinaudojęs baldu, nuo 1 iki 1,5 metų, kreipiasi į baldus gaminusią įmonę ar baldininką, su pretenzija: Neva baldas prastos kokybės, ne kokybiškai užklijuotos briaunos ir pan. Nors iškilusios problemos yra ne kas kita, kaip baldo ne priežiūra. Mums opios vietos tai: orkaičių, indaplovių, garintuvų bei kriauklių zonos. Kurias, mano supratimu turi: pirma - baldininkas tinkamai suorganizuoti, antra - vartotojas privalo tinkamai prižiūrėti. Tačiau šiai dienai pastebiu iš ties "nachališką" žmonių manipuliaciją vartotojų teisėmis - "Keisk, arba į teismą..." Kaip antai variantas: Po beveik dviejų metų klientas(ė) pareiškė, jog baldo (ne virtuvės) durelių vidinė briaunos pusė, turi didesnį tarpelį, nei fasado pusėje. Žinot apie ką kalbu - "faskė", t.y. priešpjūklio įpjova. Tad buvo pareikšta - Keisk baldą. Nežinau kuo istorija pasibaigė, tačiau man tai absurdas. Daugiau nei metus nekliuvo, prieš garantinio laikotarpio pabaigą šast ir užkliuvo.  

    Kaip jūs sprendžiat panašaus pobūdžio problemas? Papildomi punktai sutartyse?  Kaip juos įvardinat? Gal yra kokie teisiniai/norminiai aktai, apsaugantys gamintoją.

    Pasidalinkit patirtimi ir žiniomis.

    Pranešimo nuoroda
    Dalintis kitose svetainėse
    2020-04-10 d. 15:05 , Jurijus rašė:

    Sveiki kolegos baldininkai ir mieli lankytojai. Noriu užduoti man rūpimą klausimą, kuris manau aktualus visiems, kas dirba baldų srityje.

    Kadangi forume radau tik panašią temą, bet ne išsamią, tad norėčiau ją kiek pagvildenti. 

    Per kelis pastaruosius mėnesius, girdžiu ne be pirmą istoriją (turėjau ir pats panašią). Klientas pasinaudojęs baldu, nuo 1 iki 1,5 metų, kreipiasi į baldus gaminusią įmonę ar baldininką, su pretenzija: Neva baldas prastos kokybės, ne kokybiškai užklijuotos briaunos ir pan. Nors iškilusios problemos yra ne kas kita, kaip baldo ne priežiūra. Mums opios vietos tai: orkaičių, indaplovių, garintuvų bei kriauklių zonos. Kurias, mano supratimu turi: pirma - baldininkas tinkamai suorganizuoti, antra - vartotojas privalo tinkamai prižiūrėti. Tačiau šiai dienai pastebiu iš ties "nachališką" žmonių manipuliaciją vartotojų teisėmis - "Keisk, arba į teismą..." Kaip antai variantas: Po beveik dviejų metų klientas(ė) pareiškė, jog baldo (ne virtuvės) durelių vidinė briaunos pusė, turi didesnį tarpelį, nei fasado pusėje. Žinot apie ką kalbu - "faskė", t.y. priešpjūklio įpjova. Tad buvo pareikšta - Keisk baldą. Nežinau kuo istorija pasibaigė, tačiau man tai absurdas. Daugiau nei metus nekliuvo, prieš garantinio laikotarpio pabaigą šast ir užkliuvo.  

    Kaip jūs sprendžiat panašaus pobūdžio problemas? Papildomi punktai sutartyse?  Kaip juos įvardinat? Gal yra kokie teisiniai/norminiai aktai, apsaugantys gamintoją.

    Pasidalinkit patirtimi ir žiniomis.

     

    Visų pirma reikėtų pradėt nuo sutarties turinio. Sutartyje turėtų atsispindėt ne tik kas bus gaminama, kiekiai, brėžiniai kainos ir pan., bet ir būtinai pridėkit parduodamų gaminių eksploatacijos ir priežiūros aprašus. 

    Kitas svarbus etapas - klientui užsisakinėjant, tarkim, nestandartinius baldus, aptarkit visus niuansus. Jeigu matot, kad klientas (neturėdamas atitinkamų žinių) pasirenka netinkamas/problematiškas medžiagas, jūsų pareiga perspėti klientą ir paaiškinti šio pasirinkimo minusus bei pasiūlyti alternatyvą. Jeigu klientas neperkalbamas, sutartyje būtinai atžymėkit, kad jį informavote.

    Ir trečia - neslėpkit nuo kliento trūkumų/broko. Juos būtinai parodykit, paaiškinkit ir kartu nuspręskit ką darysit toliau, nes ir pagal Prievolių teisę - pardavėjas/gamintojas neprivalo garantuoti, kad nėra trūkumų, jeigu apie juos pirkėjas žino arba tie trūkumai tiek akivaizdūs, kad bet koks atidus pirkėjas būtų juos pastebėjęs.

    Redaguota , Hammer
    Pranešimo nuoroda
    Dalintis kitose svetainėse
    2020-04-12 d. 12:52 , Hammer rašė:

     

    Visų pirma reikėtų pradėt nuo sutarties turinio. Sutartyje turėtų atsispindėt ne tik kas bus gaminama, kiekiai, brėžiniai kainos ir pan., bet ir būtinai pridėkit parduodamų gaminių eksploatacijos ir priežiūros aprašus. 

    Kitas svarbus etapas - klientui užsisakinėjant, tarkim, nestandartinius baldus, aptarkit visus niuansus. Jeigu matot, kad klientas (neturėdamas atitinkamų žinių) pasirenka netinkamas/problematiškas medžiagas, jūsų pareiga perspėti klientą ir paaiškinti šio pasirinkimo minusus bei pasiūlyti alternatyvą. Jeigu klientas neperkalbamas, sutartyje būtinai atžymėkit, kad jį informavote.

    Ir trečia - neslėpkit nuo kliento trūkumų/broko. Juos būtinai parodykit, paaiškinkit ir kartu nuspręskit ką darysit toliau, nes ir pagal Prievolių teisę - pardavėjas/gamintojas neprivalo garantuoti, kad nėra trūkumų, jeigu apie juos pirkėjas žino arba tie trūkumai tiek akivaizdūs, kad bet koks atidus pirkėjas būtų juos pastebėjęs.

    Suprantat, konkrečioje situacijoje, klientas po pusantrų pareiškė: "tavo baldai nekokybiškai pagaminti", o būtent korpusų briaunos išsipūtusios tarytum būtų buvusios mirkomos. Ir netgi tose vietose kur drėgmės, kaip tokios apskritai negali būti. Ir reikalaujama perdaryti baldą. O tai reiškia beveik pusė baldo turi būti perdaryta. O remiasi tuo, jog dar garantinis laikotarpis ir gamintojas per garantinį laikotarpį privalo pašalinti atsiradusius defektus. Suprasčiau jeigu, kelių mėnesių bėgyje išlindo kokia nors mechaninė problema: - pasėdo durelės, stalčiai gavę aprovos išsiderino. Tai natūralu ir aš kaip gamintojas, po trijų mėnesių beveik visiems sumontuotiems baldams (virtuvėms) atlieku taip vadinamą tech apžiūrą. Nes retas kuris kiša nagines ir reguliuojasi pats. Tačiau kiokių priemonių imtis, kuomet klientas reikalauja pašalinti defektus savo sąskaita, kai tie defektai atsirado ne dėl baldininko kaltės.

     

    Pranešimo nuoroda
    Dalintis kitose svetainėse
    prieš 10 valandų , Jurijus rašė:

    Suprantat, konkrečioje situacijoje, klientas po pusantrų pareiškė: "tavo baldai nekokybiškai pagaminti", o būtent korpusų briaunos išsipūtusios tarytum būtų buvusios mirkomos. Ir netgi tose vietose kur drėgmės, kaip tokios apskritai negali būti. Ir reikalaujama perdaryti baldą. O tai reiškia beveik pusė baldo turi būti perdaryta. O remiasi tuo, jog dar garantinis laikotarpis ir gamintojas per garantinį laikotarpį privalo pašalinti atsiradusius defektus. Suprasčiau jeigu, kelių mėnesių bėgyje išlindo kokia nors mechaninė problema: - pasėdo durelės, stalčiai gavę aprovos išsiderino. Tai natūralu ir aš kaip gamintojas, po trijų mėnesių beveik visiems sumontuotiems baldams (virtuvėms) atlieku taip vadinamą tech apžiūrą. Nes retas kuris kiša nagines ir reguliuojasi pats. Tačiau kiokių priemonių imtis, kuomet klientas reikalauja pašalinti defektus savo sąskaita, kai tie defektai atsirado ne dėl baldininko kaltės.

     

     Man yra buve panasiai.Klientas paskambino, sako atsoko kantai , vaziuok ziuret. Nuvaziavau ir matau, kad pasiputus plokste, kantai atsoke  baisu ziuret. Tada pradejau ieskot priezasciu, sakau dregmes pas jus turbut daug, pasiziurejau gartrauki, klausiu ar gera trauka, pats ijungiau paziuret, uzvirinom puode vandens ir matau, kad gartraukio traukos beveik nera. Pradejom aiskintis detaliau, tai isaiskejo kad seima maista gamina daznai ir daug, tai verdant puodams viskas bega, varva upeliais. Tai as ir sakau, baldines medziagos tokiai dideliai dregmei neatsparios, butinai turit tvarkyt ventiliacija. Tai nezinau kaip ten baigesi, nes jis man nebeskambino. 

    Siulau jums issiaikint, surasti problema kodel taip atsitiko ir klientui isaiskint, kad cia ne brokuoti baldai, o netinkama baldu prieziura.

    Pranešimo nuoroda
    Dalintis kitose svetainėse

    As visada bandau ieskot kompromiso, jeigu matau, kad sugadinimai menki ir lengvai koreaguojami tvarkau is savo lesu, bet jeigu problema didelė ir matau, kad tikrai kliento kalte, tiesiog argumentuotai jam paaiskinu kodel taip atsitiko ir t.t. Zodziu , stengiuosi neiti i konfliktus, dziaugiuosi kad dar nepasitaike labai piktybisku klientu.

    Pranešimo nuoroda
    Dalintis kitose svetainėse

    Žinau tik tiek ,kad jeigu baldas netinkamai eksploatuojamas jokia garantija nesuteikiama.

    Pvz. jeigu vaikas su žaislu ar kitu daiktu subraižys fasadus tai tikrai ne brokas. Jūsų atvėju, del briaunos atsilupimo ir plokštės išsipūtimo tikrai reikėtų išsiaikinti . Galimas atvejis, kad lentynoje išsipylė skystis ar pan.

    Bet jeigu plokštė ar kantas pasižeidė viršutinėje pakabinamos sp. dalyje kur negalėjo būti kontaktų su skysčiais, tada reiktų detaliau pasinagrinėti priežastis.

    Pranešimo nuoroda
    Dalintis kitose svetainėse

    Siaip pagal daiktu grazinimo ir keitimo taisykles, jeigu pardavejas irodo, kad prekes trukumu atsirado del to, kad pirkejas pazeide prekes naudojimo taisykles, tokia preke nekeiciama, neatlygintinai trukumai nesalinami ir pinigai negrazinami. O apsidraudimui i garantini reiketu surasyti, kurios medziagos (tarkim kantai ir pan.) i garantini neieina ir maziau problemu bus. 

    Pranešimo nuoroda
    Dalintis kitose svetainėse

    Užsiregistruokite arba Prisijunkite kad galėtumėt komentuoti

    Jums reikia būti užsiregistravusiam kad galėtumėt komentuoti

    Susikurti paskyrą

    Užsiregistruokite mūsų naujoje svetainėje

    Registruotis

    Prisijungti

    Esate užsiregistravęs? Prisijunkite.

    Prisijungti Dabar
    ×
    ×
    • Sukurti naują...